مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد گفت: خدمات کمیته امداد در حوزه ساخت، تامین و تعمیر مسکن خانواده‌های تحت حمایت، تا پایان سال به ۲۳۶ هزار خدمت خواهد رسید.

به گزارش نیکوکار، احمدرضا دالوند در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و استانداری کرمانشاه، گفت: امسال ۲۳۶ هزار خدمت عمرانی در حوزه مسکن به خانواده‌های مددجو در سراسر کشور ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این خدمات در سرفصل های خرید، ساخت و تعمیر منازل مسکونی ارائه می‌شود، ادامه داد: از مجموع خدمات عمرانی ارائه شده در سال جاری ۶۴ هزار مورد به ساخت و مابقی به تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس‌های بهداشتی و لوله‌کشی گاز مربوط است.

مدیر دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد به تفاهم‌نامه همکاری میان این نهاد و استانداری کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه به منظور ساخت هزار باب سرویس بهداشتی و حمام و ۲ هزار مورد لوله‌کشی گاز برای خانواده‌های نیازمند در استان منعقد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، دالوند با بیان اینکه تامین سرپناه امن برای خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند در سراسر کشور اولویت کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: سال آینده ۲۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان کرمانشاه ساخته خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/