جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رزمایش شهید سلیمانی با توزیع ۷۰ هزار ماسک رایگان در بین مناطق محروم استان قزوین آغاز شد.

به گزارش نیکوکار، سرهنگ حمزه برین اظهار داشت: این ماسک ها در بخش های الموت شرقی، الموت غربی و طارم سفلی و در بین نیازمندان این مناطق توزیع شد.

وی افزود: این اقدام به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مناطق محروم و روستایی استان قزوین انجام شده و امیدواریم این اقدام باعث کاهش ابتلا مردم این مناطق به ویورس کرونا شود.

این مسوول گفت: این ماسک ها توسط خیریه حضرت رقیه (س) وابسته به قرارگاه پیشرفت و آبادانی حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین تامین شده است و در بین ۱۴ هزار خانوار ساکن در تمامی روستاهای بخش الموت شریق، الموت غربی و طارم سفلی توزیع می شود.

برین اضافه کرد : این قرارگاه با همکاری حوزه مقاومت بسیج شهید حدادی معلم کلایه و خیران این منطقه، ۱۱۴ بسته معیشتی به ارزش ۴۵ میلیون تومان تهیه و با قربانی ۲ راس گوسفند در بین نیازمندان روستاهای الموت شرقی توزیع کرده است.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با هدف خدمات رسانی به مناطق روستایی و محروم استان قزوین راه اندازی شده و خدمات مختلفی را در جهت محرومیت زدایی انجام می دهد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر