معاون خدمات شهری شهردار کرمان از توزیع بیش از ۳۰ هزار ماسک در بین نیروهای خدمات شهری شهرداری کرمان با همکاری خیران خبر داد.

به گزارش نیکوکار، رامین امیرمداح روز پنجشنبه در جمع رسانه‌ها افزود: توزیع ماسک بین نیروهای خدمات شهری شهرداری کرمان با همکاری موسسه خیریه کمک به‌صورت دوبار در ماه انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: مؤسسه خیریه کمک مجری طرح توزیع ماسک رایگان در جنوب کشور است و همکاری خوبی با شهرداری کرمان داشته که جا دارد از مدیران خیّر این موسسه تشکر کنیم.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان تصریح کرد: این ماسک‌ها در بین نیروهای خدوم خدمات شهری شهرداری که بیشتر در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند، از جمله پاکبانان (کارکنان تنظیف و حمل زباله)، نیروهای شاغل در فضای سبز شهری، پرسنل واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری و سایر سازمان‌ها و واحدهای حوزه خدمات شهری توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه سلامتی کارگران شهرداری، جزو اولویت‌های ما است افزود: از مؤسسه خیریه کمک که در تأمین ماسک نیروهای زحمتکش خدمات شهری با ما مشارکت دارند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنیم.

احداث بوستان پنج‌هزار مترمربعی در کرمان

سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان نیز از ساخت بوستان پنج‌هزار مترمربعی در کوچه ۵۳ خیابان گلدشت خبر داد.

علی منظری توکلی با بیان اینکه طراحی این بوستان به پایان رسیده است، گفت: عملیات اجرایی این بوستان نیز با تأیید سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان، آغاز شده است.

وی با اشاره به عملیات خاک‌برداری این بوستان گفت: این بوستان به سالن آمفی‌تئاتر، وسایل بازی، مجموعه وسایل تندرستی، مسیر ویژه پیاده‌روی، زمین بسکتبال، میز تنیس، مبلمان پارکی، فضای سبز و آب‌نما تجهیز خواهد شد.

سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان با بیان اینکه این بوستان علاوه بر نورپردازی، به مسیر تردد ویژه افراد دارای معلولیت نیز مجهز خواهد شد تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این بوستان تا آخر امسال و عید نوروز به بهره‌برداری برسد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر