کد خبر: 7798

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

توزیع ۶۲۰۰ تبلت میان دانش آموزان نیازمند استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تاکنون ۶ هزار و ۲۰۰ تبلت و گوشی هوشمند میان دانش آموزان نیازمند استان اصفهان توزیع شده است.

به گزارش نیکوکار، محمد اعتدادی عصر چهارشنبه در مراسم کلنگ زنی مجتمع آموزشی قمصر کاشان اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت‌های انجام شده از طرف مدیران و مسئولان استانی به خصوص استاندار اصفهان روزهای خوبی را در آموزش و پرورش استان اصفهان داریم.

وی با بیان اینکه دانش آموزان اصفهانی در بخش‌های مختلف تحقیقاتی و پژوهشی جوایز مختلفی را در جشنواره‌های ملی به خصوص جشنواره خوارزمی کسب کرده اند، ابراز داشت: البته ذکر این نکته هم واجب است که نقش معلمان و کادر زحمتکش مدارس در ایجاد این موفقیت‌ها غیرقابل انکار است.

مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه یکی از دلایل موفقیت‌های این وزارتخانه برای تأمین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری دانش آموزان حضور گسترده خیران است، تصریح کرد: برای مثال در زمینه آموزش مجازی با کمک خیرین بیش از شش هزار و ۲۰۰ تبلت و گوشی هوشمند تهیه و در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه بار اصلی ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس در استان اصفهان به خصوص شهرستان کاشان بر دوش خیرین است، خاطرنشان کرد: یکی از مشارکت‌های ارزنده خیرین همین مجتمع فرهنگی آموزشی قمصر است که قابل ستایش و تمجید است.

اعتدادی با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی بیان داشت: اما این مشکلات باعث قطع همکاری خیرین در امر مدرسه سازی نشد و روند کمک آنها برای ساخت مدارس مثل سالهای گذشته و حتی در مواردی افزون‌تر نیز شده است.

وی کلنگ زنی پروژه‌های خیرساز در سطح استان اصفهان برای هر هفته یا دو هفته یکبار را نمونه‌ای از عزم خیرین در ادامه نهضت مدرسه سازی دانست و گفت: ما دست مردم و خیرین را میبوسم و امیدواریم خدمات ارزنده و شایسته آنها سبب پرورش نسلی پویا و خلاق برای آینده کشور شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تشکیل منظم جلسات شورای آموزش وپرورش کاشان گفت: این جلسات با حضور فرماندار محترم انجام شده و این نشان می‌دهد که فرماندار کاشان به موضوع تعلیم و تربیت کودکان و دانش آموزان کاشانی اهمیت می‌دهد.

منبع: مهر

انتهای پیام/