کد خبر: 7696

مسؤول مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) استان زنجان از توزیع 20هزار ماسک در روستاهای محروم این استان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، حجت‌الاسلام علی اکبر محبی در زنجان اظهار کرد: با همکاری مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) نمایندگی زنجان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان، ۲۰هزار ماسک در روستاهای محروم این استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این ماسک‌ها در مناطق محروم در اختیار روستاییان قرار گرفت، تصریح کرد: این طرح با کمک امامان جماعت روستا، در بین اهالی ۸۹ روستای استان توزیع شد.

کارشناس کارگروه فرهنگی و اجتماعی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان در ادامه به توزیع بسته‌های معیشتی توسط مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) زنجان با همکاری مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع)، آبشار عاطفه‌ها و نیز قرارگاه پیشرفت سپاه استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع شد.

محبی اهدای لوازم خانگی به شهروندان نیازمند و پرداخت ۱۰ مورد معوقات اجاره بهای منازل محرومین در سال‌جاری را از دیگر اقدامات صورت گرفته مؤسسه مذکور در راستای محرومیت‌زدایی دانست و خاطرنشان کرد: مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) به عنوان بازوی اجرایی نهادهای خدمت‌رسان در کشور بوده که این مؤسسه طی ۱۳ سال اخیر با مجموعه‌ای جوان، انقلابی و پویا در زمینه محرومیت زدایی و در راستای هم افزایی و مشارکت نهادهای انقلابی به منظور کمک به مردم در سطح کشور فعالیت می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/