کد خبر: 7652

چهارمین رزمایش همدلی مومنانه پلیس کرمان؛

توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی و کمک‌آموزشی

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در چهارمین رزمایش کمک مومنانه نیروی انتظامی کرمان یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و تحصیلی بین آسیب‌دیدگان از ویروس منحوس کرونا ساکن مناطق محروم، مجرمانی که دستگیر شدند و خانواده‌های این افراد که دچارمشکل شده‌اند، توزیع می‌شود.

به گزارش نیکوکار، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در مراسم چهارمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارکنان پلیس کرمان ماهیانه بخشی از حقوقشان را به نیازمندان اختصاص می‌دهند، اظهار داشت: همان‌طور که پلیس در صحنه مبارزه با عوامل ضد امنیت حضور دارد، در صحنه جهاد با مال هم حضور یافته‌اند و این باعث افتخار است.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی و کمک‌تحصیلی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا توزیع کرده‌اند.

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: امروز چهارمین مرحله رزمایش همدلی مومنانه کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این مرحله یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی و تحصیلی بین آسیب‌دیدگان از ویروس منحوس کرونا، ساکن مناطق محروم، مجرمانی که دستگیر شدند و خانواده‌های این افراد که دچار مشکل شده‌اند، توزیع می‌شود.

ناظری تصریح کرد: کارکنان پلیس کرمان هرماه به‌صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به رزمایش همدلی اختصاص می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰هزار بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شده است، تاکید کرد: این رزمایش استمرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه همان‌طور که نیروی انتظامی در اجرای ماموریت‌های خود مقتدرانه عمل کرده و با همه اراذل و اوباش، اشرار و قاچاقچیانی که در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد می‌کند، رافت اسلامی برای مردم و به ویژه ساکنان مناطق محروم استان کرمان را در دستور کار خود دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/