فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش «کمک مومنانه» 2 هزار و 100 بسته معیشتی بین نیازمندان گنبدی توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: رمضانعلی قاسم‌پور ظهر امروز در سومین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در مسجد محله «سید آباد» اظهار کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند سپاه شهرستان با کمک خیرین اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در محلات آسیب‌پذیر «طرح شهید شوشتری» و مناطق محروم شهرستان کرده است.
وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در شهرستان اجرا شده و در این راستا ۲۷ هزار بسته معیشتی، ۲ هزار و ۲۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۵۵ هزار پرس غذای گرم، ۱۹ هزار قرص نان، ۷۵۰ کیلو گوشت قرمز و موادضدعفونی کننده و ماسک توزیع شده است.

* شناسایی افراد نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت و روحانی مسجد محل انجام می‌شود
فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امروز و در راستای اجرای سومین رزمایش «کمک مومنانه» در دو مسجد عسگریه و مسجد امام رضا (ع) محله «سیدآباد» به صورت نمادین ۵ هزار پرس غذای گرم، ۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۱۵۰ کیلوگرم گوشت سفید و قرمز و ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه، قند و غیره به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه شناسایی افراد نیازمند توسط پایگاه‌های مقاومت و روحانی مسجد محل انجام می‌شود، بیان داشت: افراد آسیب‌دیده از بیماری کرونا و افراد نیازمند شهرستان توسط هیئت امنا و روحانی مساجد محل و پایگاه‌های مقاومت شناسایی شده و این کمک ها بین آنها توزیع می شود.

* بخشی از این کمک‌ها توسط خیرین به ویژه نیکوکار بسیجی گنبدکاووس «حاج محمد شهرکی» تهیه شده است
قاسم‌پور گفت: بخشی از این کمک‌ها توسط خیرین به ویژه نیکوکار بسیجی شهرستان «حاج محمد شهرکی» تهیه شده است.
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: یکی از چهره‌های انقلاب اسلامی مردمی بودن آن بوده و مشارکت مردم در حل مشکلات به ویژه در دوران خاص می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.
حجت الاسلام محمود ترابی گفت: در زمان شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی افتخار می‌کنیم که بسیج و سپاه به همراه نیروهای مردمی و نیکوکاران به دستور رهبر معظم انقلاب پای کار آمده و رزمایش «کمک مومنانه» را اجرا کردند.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/