رییس سازمان بهزیستی گفت: امورات خیر بدون وجود خیریه‌ها و خیرین صورت نمی‌گیرد و سازمان بهزیستی نیز رویکرد و امور خود را به سمت اجتماعی شدن و مردمی کردن پیش می‌برد.

به گزارش نیکوکار، وحید قبادی دانا در خصوص اهمیت مشارکت انجمن های مردم نهاد(ان.جی.او) با سازمان بهزیستی افزود: اکنون ۹ هزار «ان.جی.او» و مجموعه خیریه به بهزیستی کمک می کنند و اگر فعالیت های خیر را در کشور بررسی و رصد کنیم، متوجه می شویم که امورات خیر بدون وجود خیریه ها و خیرین صورت نمی گیرد.
رییس سازمان بهزیستی بیان اینکه امیدواریم هیچ کودکی بدون تحصیل باقی نماند و به سمت اجرای عدالت آموزشی قدم برمی داریم، اضافه کرد: با کمک بنیاد مستضعفان، برای تهیه تبلت دانش آموزان کم برخوردار و بهره مندی آنها از سامانه شاد و به صورت آنلاین در حال همکاری و فعالیت هستیم تا قدم هایی را برای تامین اعتبار این موضوع برداریم.
قبادی دانا تصریح کرد: با توجه به قیمت تبلت ها، درصدد هستیم از تبلت تولید داخل استفاده کنیم.

رییس سازمان بهزیستی ادامه داد: از طرفی همکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در حال رایزنی با مجموعه های تولیدی هستند اما در این زمینه محدودیت هایی داریم.
وی تاکید کرد: اکنون اولویت ما برای تامین تبلت دانش آموزی، دانش آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که بی سرپرست یا فاقد سرپرست موثر هستند و ادامه امیدواریم با جلب کمک های مردمی برای سایر دانش آموزان کم برخوردار نیز تبلت تهیه کنیم.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر