مدیران گروه صنعتی ایرانخودرو با هدف تکریم مشتریان و جامعه و توسعه کانالهای ارتباطی با آنان، اقدام به پاسخگویی در صفحه اطلاعرسانی در فضای مجازی میکنند.
به گزارش نیکوکار، امروز پنجشنبه اول آبانماه، نخستین برنامه پاسخگویی مدیران ایرانخودرو با حضور مدیر بازاریابی و شبکه فروش در صفحه اطلاعرسانی این شرکت در اینستاگرام به اجرا گذاشته شد.
در این برنامه به سوالات مهم و پرتکرار مشتریان و دنبالکنندگان در حوزه فروش، تحویل، قیمت، ثبت نام و… پاسخ داده شد که با استقبال و بازخورد مثبت دنبالکنندگان این صفحه روبهرو شد.
علاوه بر حوزه فروش، پاسخگویی مدیران ایرانخودرو در حوزه های مورد علاقه و خواست مخاطبان نیز در دستور کار صفحه اطلاعرسانی این شرکت قرار دارد.
در حال حاضر این صفحه به نشانی ikcopressofficial@ با بیش از ۱۱۱ هزار دنبالکننده، صفحه اصلی اطلاعرسانی ایرانخودرو در اینستاگرام به شمار میرود.
منبع: ایکوپرس
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
مراحل آمادگی روانی برای ازدواج و بریدن «بند ناف روانی» از خانواده
-
چشمهایم را بخوان!
-
تداوم اجرای طرح فجرانه «کالابرگ» نیازمند تدابیر دیگری است / بررسی کالری دریافتی مردم
-
ثبتنام ۱۳۴ هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین
-
تخریب مدرسهی کانکسی بر اثر گردباد دانشآموزان مراغه را راهی بیمارستان کرد
-
روشهای پرداخت زکات فطره اعلام شد
ارسال نظر