کد خبر: 6535

مدیرعامل هلال احمر هرمزگان گفت: ۵۰۰۰ عدد ماسک پارچه ای به دانش آموزان مناطق محروم شرق هرمزگان اهدا شد.

به گزارش نیکوکار، مختار سلحشور صبح پنجشنبه در مراسم اهدای ۵هزار ماسک ویژه دانش آموزان مناطق محروم شهرستان های جاسک و بشاگرد گفت: از اواخر سال ۹۸ شاهد پاندمی کرونا در سراسر دنیا هستیم که با خود مشکلات متعددی را برای جوامع بشری به دنبال داشته است.

وی با اشاره به بروز مشکل ناشی از شیوع کرونا در روند آموزش تصریح کرد: به همت مسئولان اقدامات ارزشمندی جهت به حداقل رساندن مشکلات در امر آموزش و ارائه شیوه های جدید تحصیلی با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال اجراست.

سلحشور با تاکید بر حمایت از اقشار کم برخوردار و محروم جامعه افزود: با همکاری نهادهای اقتصادی و خیرین ۵ هزار ماسک پارچه برای دانش‌آموزان دو شهرستان جاسک و بشاگرد تهیه شده تا با رعایت موازین بهداشتی سرکلاس درس حاضر شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان گفت: به کمک خیرین ما در جمعیت هلال احمر، در روزهای آینده ۲ هزارو ۳۵۰ ماسک پارچه ای دیگر نیز تقدیم دانش‌آموزان محروم جاسک و بشاگرد خواهد شد.

دادی زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همواره در زمان بروز مشکلات و گرفتاری در صحنه خدمت رسانی حاضر است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۴۰۰ هزار دانش‌آموز در استان تصریح کرد: یک چهارم جمعیت استان را دانش آموزان شامل می‌شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن قدردانی از جمعیت هلال‌احمر خاطر نشان کرد: ماسک‌های اهدایی جمعیت هلال احمر در منطقه جانوری و پرکوه شهرستان جاسک و گافروپارامون بشاگرد توزیع خواهد شد تا جهت پیشگیری از گسترش بیماری کرونا مورد استفاده دانش‌آموزان قرار گیرد.

منبع: مهر
انتهای پیام/