با حضور معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد، ۲۱۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی به نیازمندان اقلیت‌های دینی ارائه شد.

به گزارش نیکوکار، در مراسمی با حضور جعفر صباغیان، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد و شارلی انویه تکیه، نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی، تعداد ۲۱۰۰ بسته بهداشتی مقابله با کرونا و ۷۰ بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان جامعه اقلیت‌های دینی آشوری ارسال شد.

صباغیان، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در این مراسم که در انجمن آشوریان و کلدانیان برگزار شد، گفت: کمیته امداد به عنوان بال مهربانی نظام بدون توجه دین و مذهب افراد، کمک‌های خود را به تمام نیازمندان جامعه اختصاص می‌دهد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های نیازمند است، افزود: نتیجه ارائه همه خدمات در حوزه‌های مختلف کمیته امداد از جمله اشتغال‌زایی، مسکن، امور فرهنگی و … باید خوداتکایی خانواده‌های تحت حمایت باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد تاکید کرد: این نهاد آمادگی دارد برای اشتغال‌زایی خانواده‌های نیازمند آشوری و کلدانی به طور جدی اقدام کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در ادامه این مراسم شارلی انویه تکیه، نماینده آشوریان و کلدانیان در مجلس شورای اسلامی با یادی از امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد برای رسیدگی به امور نیازمندان تقدیر و تشکر کرد و گفت: مصمم هستیم با کمیته امداد برای شناسایی اقشار نیازمند و ارائه خدمات بهتر به آنها تعامل سازنده‌ای انجام دهیم.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/