رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر از انجام دندانپزشکی تحت بیهوشی با هدف کمک به بیماران کم توان جسمی و ذهنی حرکتی در این بیمارستان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، بهمن سبحانی با اشاره به اهم عملکرد و دستاوردهای بیمارستان نور افشار از اول اسفند سال گذشته تا شانزدهم شهریور سال جاری گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته و با شروع پاندمی کرونا، همه بخش های این بیمارستان در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و پس از فروکش بیماری و با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخش های جراحی این بیمارستان مجددا راه اندازی شده است.

وی توضیح داد: همچنین به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به کودکان و بیماران کم توان ذهنی – حرکتی، ارتباطات با نهاد های دولتی و غیر دولتی، موسسات و مجامع خیرین بیش از پیش تقویت شده است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: همچنین بیمارستان موقوفه نورافشار به دلیل ارائه خدمات خیریه و عام المنفعه برای کودکان دارای اختلال ذهنی – حرکتی، همواره از سوی خیرین مورد توجه قرار گرفته به طوری که در سال جاری مبلغ ۷۵ میلیارد ریال کمک های مردمی و خیرین برای بهبود سطح کیفی ارائه خدمات به مراجعه کنندگان، در اختیار این بیمارستان قرار گرفته است.

سبحانی ادامه داد: در مدت یاد شده با هدف ارتقای بیمارستان به برترین بیمارستان غیر دولتی در ارائه خدمات ارتوپدی و توانبخشی، کارکنان این بیمارستان برای افزایش کیفیت و تعداد خدمات جراحی فوق تخصصی در بخش ارتوپدی همواره تلاش می کنند.

وی اظهار داشت: خدمات تشخیصی و درمانی برای کودکان کم توان جسمی و ذهنی – حرکتی در مجموعه توانبخشی کودکان بیمارستان فوق تخصصی نورافشار به صورت کاملا رایگان انجام می گیرد، همچنین از دیگر فعالیت های مهم این بیمارستان، تقویت این مجموعه با رویکرد ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی اعم از کار درمانی، گفتار درمانی، فیزیوتراپی و نظایر آن است.

رییس بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال‌احمر افزود: یکی دیگر از فعالیت های این بیمارستان در سال جاری، بهبود و ارتقای خدمات پاراکلینیکی در سطح تخصصی و فوق تخصصی اعم از آزمایشگاهی، تصویربرداری و نظایر آن بوده است.

وی اعلام کرد: بیمارستان نور افشار در سال جاری به منظور راه اندازی مرکز تحقیقات مراقبت های ویژه در حوادث و سوانح طبیعی و غیر طبیعی، برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

بیمارستان فوق تخصصی موقوفه و خیریه نورافشار وابسته به جمعیت هلال احمر از معدود نمونه‌ های موجود در منطقه است که با نگاه چند رشته‌ ای خدمات فوق تخصصی ارتوپدی، روماتولوژی، نورولوژی و توانبخشی کودکان را با حضور پزشکان مجرب و با سابقه کشور ارائه می کند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی به ارزیابی، تشخیص، درمان و بازتوانی بیماری های عضلانی اسکلتی کودکان، درمان مشکلات مفصل و بیماری ‌های التهابی، ارزیابی وضعیت تراکم استخوان کودکان، جراحی ارتوپدی کودکان، جراحی اعصاب کودکان، روانپزشکی کودکان و توانبخشی کودکان معلول جسمی و حرکتی می پردازند.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/