معاون مشارکتهای اقتصادی بنیاد برکت با اشاره به رویداد «کاک برکت» گفت: رویداد کاک برکت برای ایجاد اشتغال کولبران در سه استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی است.

به گزارش نیکوکار، جوهری در نشست خبری بنیاد برکت با بیان اینکه بنیاد برکت ماموریت ایجاد اشتغال و توانمندسازی اقتصادی را در کل کشور به خصوص در مناطق کمتر برخوردار و محرومان دارد، گفت: برای اینکه این مهم را در مقاطع مختلف با اهداف ویژه انجام دهد، در سال جاری تلاش کرده که در قالب رویدادها مشارکت مردم را در تمام عرصه ها جلب کند.

وی در ادامه افزود: بنیاد برکت امسال برنامه ریزی کرده تا در سه رویداد مشارکت مردم را جلب کند؛ رویداد اول رویداد کاک برکت برای ایجاد اشتغال کولبران در سه استان کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی است. رویداد دوم، رویداد چرخ برکت در حوزه پوشاک است که این رویداد فراخوانی برای ایده ها و طرحهاست.

جوهری با اشاره به رویداد سوم ادامه داد: رویداد سوم نیز رویداد دریای برکت در حوزه آبزیان است. ما مرز آبی بسیاری در کشور داریم لذا این رویداد می تواند در حوزه آبزیان تحول خوبی ایجاد کند.

به گفته وی، در این سه رویداد برنامه بنیاد برکت این است که ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری جذب و حمایت کند و ۱۶ هزار فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم را با استفاده از این سه رویداد برنامه ریزی کند.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

ارسال نظر