توزیع بسته های حمایتی در کوره های آجرپزی از سوی جمعی از مدیران شهری انجام شد.

به گزارش نیکوکار، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد توان افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد همراه با مالک حسینی سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، علی توکلی شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی، شهردار ناحیه ۳ منطقه و جمعی از مدیران و شورایاران این منطقه صبح دیروز با حضور در کوره‌های آجرپزی اقدام به توزیع ماسک و نذورات فرهنگی بین ساکنان این کوره‌ها کردند.

در این برنامه مسئولان حاضر ضمن بازدید از وضعیت بهداشتی و آسیب‌های اجتماعی کوره‌ها، به گفت و گو با ساکنان کوره‌ها درخصوص وضعیت سکونت و مشکلات آنها پرداختند.

پژوهش و علت یابی نحوه اسکان در کوره‌ها، شناسایی آسیب‌های اجتماعی موجود و رسیدگی به شرایط بهداشتی و فرهنگی ساکنان از اهداف این بازدید بود و در همین راستا نیز بر نظارت، رسیدگی و ارائه خدمات بیشتر به منظور ارتقا وضعیت بهداشتی آنها تأکید شد.

همچنین ایجاد ارتباط و هماهنگی بین نهادهای ذیربط و استفاده از مشارکت سمن‌ها و خیرین برای رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی و وضعیت بهداشتی سکنه کوره‌ها از نتایج این بازدید بود.

طی این بازدید ضمن توزیع صدها ماسک وبسته های حمایتی بین ساکنان کوره‌ها، از ساکنین وخانواده ها، تب سنجی توسط همکاران معاونت اجتماعی و فرهنگی صورت گرفت.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/