کد خبر: 5493

توصیه‌ مدیرعامل موسسه خیریه به نیکوکاران؛

دستگیری از افراد کم برخوردار و معلولین بی‌سرپرست در ایام محرم

مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان گفت: نیکوکاران می توانند در ایام محرم با ارسال نذورات به صورت اقلام خشک، ذبح دام و گوشت و غذای آماده به موسسات خیریه از جمله مراکز نگهداری معلولین، دستگیر افراد کم برخوردار و بی سرپرست باشند.

به گزارش نیکوکار، داریوش شکیبی  با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: نهضت عاشورا به عنوان سرمشق، در تمام عرصه های زندگی، از جمله نعمت های الهی است که در مسیر شناخت و گزاردنِ وظایف فردی و مسئولیت های اجتماعی بسیار کارساز و راه گشاست.
وی با اشاره به سخن امام حسین (ع) که فرمود؛ “برآوردن حاجت و برطرف کردن مشکلات مردم به دست مردم از نعمت های الهی است” گفت: دستگیری از نیازمندان و افراد ناتوان در شرایط کنونی، امری ضروری است و همت و تلاش همه آحاد جامعه را می طلبد.
شکیبی گفت: نذورات و پخش مواد غذایی در ایام عزاداری محرم اهمیت ویژه ای داشته و دارد. اما در این روزهای خاص نیکوکاران می توانند با ارسال نذورات به صورت اقلام خشک، ذبح دام و گوشت و غذای آماده به موسسات خیریه از جمله مراکز نگهداری بچه های آسمان، دستگیر افراد کم برخوردار و معلولین بی سرپرست این مراکز باشند.
وی گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری و توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی نمی توان با شرایط سالهای قبل به عزاداری بپردازیم، اما می توان با سعی و تلاش همدیگر، هرچه سریعتر زنجیره اشاعه بیماری مسری و مهلک کرونا را قطع کرد.
شکیبی با قدردانی از تلاش کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، خاطرنشان کرد: یاد آن گروه از پزشکان و پرستارانی را که در مسیر کمک به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، باید گرامی داشت. شرایط این روزها برای پزشکان و کادر درمان به ویژه در آسایشگاه ها و مراکز نگهداری مثل بچه های آسمان دشواری های بیشتری دارد و برایشان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم .
موسسه خیریه بچه های آسمان هم اکنون از ۴۰۰ معلول ذهنی و جسمی بی سرپرست نگهداری می کند.

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/