مدیرکل زندان‌های استان تهران با اشاره به انعقاد تفاهم سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در دهه ولایت بین اعیاد قربان تا غدیر، زمینه آزادی ۸۸ زندانی بدهکار فراهم شد که امروز و فردا آزاد می‌شوند.

به گزارش نیکوکار، سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب با قدردانی از تلاش‌های مددکاران نمایندگی ستاد دیه استان تهران اظهار داشت: بدهی این مددجویان در مجموع ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که با پیگیری مددکاران ستاد دیه و زندان ها، بخشی از این بدهی با پذیرش اعسار توسط قضات کاهش یافت، شکات نیز قسمتی از طلبشان را بخشیدند و مابقی توسط کمک‌های نیکوکاران و نمایندگی ستاد دیه به میزان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، بنیاد مستضعفان به میزان ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تامین شد تا امروز و فردا آزاد شوند.

وی افزود: برخی از افراد به علت ناتوانی در پرداخت بدهی یا دیه با شکایت شاکی راهی زندان می شوند و علاوه بر تبعاتی مانند از دست دادن شغل، زندگی خانواده و فرزندان آنها نیز از نظر مالی و روحی تحت الشعاع قرار می گیرد.

حیات‌الغیب خاطرنشان کرد: یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است که در جلوه‌های مختلف به وجود می‌آید.

مدیرکل زندان‌های استان تهران اضافه کرد: زندانیان نیازمند دیگری نیز منتظر کمک های مردم نوعدوست هستند، تلاش مسئولان ستاد دیه هم به صورت مستمر ادامه دارد.

بنابر این گزارش، شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ بانک ملی و ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۹۵۵۱۹ بانک تجارت آماده دریافت هدایای نیکوکارانی است که در روزهای سخت مبارزه با ویروس کرونا، به فکر کمک به دیگران و آزادی زندانیان نیازمند و بدهکار هستند.

همچنین شماره تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰ نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده پاسخگویی به سوالات است و در صورت تمایل، نیکوکاران می توانند اطلاعات لازم را کسب کنند.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

ارسال نظر