رئیس کمیته امداد از کمک ۲۰۵میلیارد تومانی نقدی وغیر نقدی مردم در عید قربان خبر داد و گفت:طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر در کل کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش نیکوکار، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در نشست خبری با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران,اظهار داشت:اولین مرکز نیکوکاری رسانه سال گذشته در خراسان جنوبی راه اندازی شد و شما خبرنگاران یاوران واقعی نیازمندان و محرومان هستید.

وی با اشاره به کمک مردم در عید قربان،ادامه داد:مردم کارهای بزرگی انجام داده اند و نسبت به سال ۹۸ در کمک های مردمی با رشد ۸۲درصدی روبرو بودیم.

رئیس کمیته امداد افزود:مردم در عید قربان ۲۰۵میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند که ۱۹۲میلیارد تومان کمک غیر نقدی و ۱۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی بود.

بختیاری با اشاره به اجرای مرحله اول پویش ایران همدل،گفت:در این مرحله توسط ۵۳هزار پایگاه بسیج ۳.۵ میلیون بسته غذایی ۳۰۰هزارتومانی بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد:۷۰۰هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.همچنین بیش از یک میلیون بسته غذایی و یک میلیون بسته بهداشتی توزیع شد.

بختیاری با اشاره  به اجرای طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر،بیان داشت:این ستادها در همه استان‌ها ایجاد شده و مردم می توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان تحویل دهند.این طرح برای تهیه غذای گرم با رعایت پروتکل هاست و در مواردی که نمی شود غذای گرم بدهیم بسته غذایی تدارک می بینیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/