موسسه خیریه کهریزک با توجه به شیوع بیماری کرونا، از نیکوکاران دعوت کرده تا از طریق مجازی و به صورت غیرحضوری هدایا و نذورات خود را پرداخت کنند.

به گزارش نیکوکار، محمدعلی احمدی تنکابنی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کهریزک با بیان اینکه مراسم عید قربان از نخستین ساعات بامداد روز جمعه ۱۰ مرداد ماه در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، شرایط متفاوتی را در آسایشگاه کهریزک شاهد هستیم و مراسم عید قربان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا و شرایط خاصی که بر جامعه حاکم است، باعث شده تا نتوانیم مانند سال‌های قبل، جشن باشکوه عید قربان را در کنار هنرمندان، ورزشکاران و مردم نوع دوست برگزار کنیم. اما طبیعتا، درهای آسایشگاه بر روی آن دسته از خیرینی که همواره آسایشگاه خیریه کهریزک را به عنوان مامنی برای ادای نذورات خود برگزیده‌اند، گشوده خواهد بود.

مدیر روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک عنوان کرد: آسایشگاه کهریزک از اسفند ماه در قرنطینه کامل بوده است. در روز عید قربان نیز این شرایط حاکم است و حضور خیرین در بخش‌ها و ملاقات با سالمندان و معلولین، امکان پذیر نیست اما مانند سال‌های قبل با تمهیدات ویژه‌تر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مردم نوع دوست می توانند نذورات خود را در آسایشگاه ادا کنند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، تنکابنی اضافه کرد: سالیان متمادی است مردم متدین و خیرخواه، مسیر کهریزک را به نیکی یافته‌اند و با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد، نذورات و قربانی‌هایشان را به مددجویان اهدا می‌کنند. امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، از خیرین دعوت می‌شود از طریق راه‌های مجازی، موسسه خیریه کهریزک را یاری کنند و با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.kahrizakcharity.com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری هدایا و نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسرکشور داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/

ارسال نظر