کد خبر: 4903

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند از اهدای کمک جهیزیه ازدواج به ۵ زوج بیرجندی خبر داد و گفت: هزینه تقریبی این ۵ سری کمک جهیزیه ۱۰ میلیون تومان است.

به گزارش نیکوکار، حجت الاسلام دادخدا خدایی چهارشنبه شب در مراسم اهداء جهیزیه به ۵ زوج جوان بیرجندی در محل امامزادگان باقریه ع  اظهار داشت: اولین شورای امور خیریه شهرستان بیرجند در ۲۹ تیرماه تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از مصوبات این شورا کمک به ۹ نفر از سادات شهرستان بیرجند بود که در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند ورود پیدا می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند با اشاره به سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) بیان کرد: در این راستا امروز چهارشنبه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) مراسم اهداء کمک جهیزیه ازدواج به ۵ زوج جوان بیرجندی انجام می شود.

خدایی با بیان اینکه تهیه جهیزیه در راستای تسهیل امر ازدواج جوانان از محل موقوفات مرتبط بوده است گفت: در این مرحله کمک جهیزیه به ۹ نفر اختصاص یافت که در این جلسه به صورت نمادین به ۵ نفر از زوجین اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در راستای تسهیل در امر ازدواج جوانان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان به ۱۵ نفر کمک جهیزیه ازدواج اهداء شده است.

خدایی هزینه تقریبی این ۵ سری کمک جهیزیه را ۱۰ میلیون تومان عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع ۱۵ جهیزیه با میانگین یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تهیه شده است که از این تعداد ۹ نفر از مزدوجین از سادات و مابقی غیر سادات بوده اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/