گروه جهادی منتظران ظهور در زندان‌ها و در راستای اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه، خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

به گزارش نیکوکار،‌ منتظران ظهور بزرگترین گروه جهادی دندان پزشکی کشور است.

گروه جهادی منتظران ظهور خدمات عصب کشی، کشیدن دندان و ساخت و کاشت دندان مصنوعی را به صورت رایگان به زندانی‌ها و خانواده‌ها و کارمندان زندان ارائه می‌دهند.

مهدی حاج محمدی ۲۴ خرداد ماه در جلسه معارفه خود به عنوان رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: هرگونه هم افزایی و مشارکت، صدقه جاریه‌ای است که خیر آن به جامعه و انقلاب می رسد و از همه به ویژه گروه‌های جهادی دعوت می کنم.

وی خاطرنشان کرد: زندان و آسیب های وارده نتیجه عملکرد اجزای مختلف جامعه است و رفع این چالش ها نیازمند همت و مشارکت جمعی اجزای حاکمیتی است. پرداختن به این اقیانوس پرتلاطم مستلزم یک نگاه و اقدام جهادی است که دولت و مجلس باید در کنار قوه قضاییه بیش از پیش به مسئولیت خود عمل کنند.

رئیس جدید سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی اظهارداشت: اصلاح و تربیت با مشارکت نهادهای مردمی بر پایه اقدامات عمیق فرهنگی و حرفه‌آموزی و اشتغال با مشارکت بخش خصوصی، دو رویکرد تحولی در سازمان زندان‌ها است.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/

ارسال نظر