رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از مکاتبه با دولت برای توزیع بسته‌های معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری  با اشاره به شرایط فعلی کشور و  شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: متأسفانه در پی شیوع این ویروس وضعیت معیشتی خانواده‌ها در سطوح مختلف با مشکل مواجه شده است.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط طی گزارشی که هفته گذشته در اختیار مجموعه امداد قرار گرفته شده است مبالغ اجاره و رهن واحدهای مسکونی در سطح کشور به شدت افزایش یافته است  و همین امر مشکلات جدی را برای مددجویان تحت پوشش امداد که مستأجر هستند به وجود آورده است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: مبالغ اجاره‌بها و رهن در برخی از مناطق تا دو برابر نیز افزایش یافته است و این در حالی است که در مردادماه و شهریورماه اکثر قراردادهای مددجویان تحت پوشش به پایان می‌رسد و این شرایط مشکلات جدی را برای کمیته امداد ایجاد کرده است.

بختیاری اظهار امیدواری کرد که مسئولان مربوطه با عنایت به شرایط فعلی تمهیداتی را برای کنترل اجاره‌ واحدهای مسکونی در نظر بگیرند.

وی همچنین از رایزنی و مکاتبه با دولت برای توزیع بسته‌های معیشتی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: در همین ارتباط نامه‌ای ارسال شده است و امیدواریم با تأمین اعتبار فرآیند توزیع بسته‌های معیشتی فراهم شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پاسخ به این پرسش که میزان ریالی بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده برای مددجویان چقدر است، گفت: در این زمینه هنوز نمی‌توان رقمی اعلام کرد و باید منتظر پاسخ دولت باشیم.

 

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/