مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ۱۳۶ هزار بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا توزیع شد.

به گزارش نیکوکار، مهدی هنری با اشاره به رزمایش کمک مومنانه در استان بیان کرد: خوشبختانه با آغاز این رزمایش در استان، تمام دستگاه‌ها اجرایی، نهادهای حاکمیتی و مردم قدم در میدان عمل گذاشتند.

وی بیان کرد: از ابتدای رزمایش تاکنون ۱۳۶ هزار بسته معیشتی در بین اقشار آسیب‌پذیر از بیماری کرونا توزیع شده است.

هنری ارزش این بسته‌ها را ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

وی بخشش اجاره بها توسط خیرخواهان را از دیگر اقدامات مردمی در راستای رزمایش دانست و افزود: در این راستا اجاره قریب به هزار و ۱۰۰ واحد تجاری به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان بخشیده شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ ۴۶۷ میلیون تومان به صورت مردمی به مشاغل آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

هنری از توزیع ۲۸۳ هزار پرس غذای گرم بین محرومان و آسیب دیدگان کرونا خبر داد و گفت: ارزش این کمک‌ها بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: بیش از پنج هزار و ۴۰۰ نیروی بسیجی و جهادی در راستای برگزاری رزمایش و در بحث بسته بندی، توزیع و شناسایی خانواده‌های آسیب دیده و محروم در سطح استان فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/