معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سمنان گفت: مردم استان از ابتدای سال جاری ۲۰ میلیارد تومان در قالب صدقات، زکات، اکرام ایتام و محسنین و ... به نیازمندان کمک کرده‌اند.

به گزارش نیکوکار، حسن ویلان پیش از ظهر یکشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه مردم استان در سرفصل زکات، اکرام ایتام و محسنین، صدقه و مراکز نیکوکاری طی سال جاری ۲۰ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان کمک کرده‌اند، بیان داشت: علی‌رغم وجود کرونا و مشکلات اقتصادی مردم کمک های خوبی را به نیازمندان استان داشته اند که قابل‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود مجموع مشارکت‌های مردمی تا پایان سال جاری به ۹۷ میلیارد تومان برسد، ابراز کرد: مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان، با بیان اینکه شیوه کمک‌های مردمی از روش‌های سنتی به نوین از طریق سامانه سنا «سامانه نیکوکاری امداد تغییر کرده است، ابراز داشت: پرداخت کمک‌های مردمی و وجوهات نقدی از طریق روش‌های نوین منجر به کاهش هزینه و میزان مراجعه به در منازل برای جمع‌آوری صدقه می‌شود.

صدقات، فطریه، کفارات عمد و غیر عمد، کمک به کودکان در طرح اکرام و محسنین، جهیزیه، جشن نیکوکاری اطعام افطاری، اطعام مهدوی و… از جمله طرح‌های کمیته امداد هستند که مردم می‌توانند با مشارکت در آن‌ها به نیازمندان کمک کنند.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/