بیش از دو ماه است که پویش آیین مهرورزی توسط جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها آغاز به کار کرده است. در این پویش تاکنون ۳۵ هزار بسته ارزاق و بهداشتی با کمک پر مهر مردم و خیرین به دست خانواده‌های کم‌برخوردار رسیده و این کار تا ارائه ۵۰ هزار بسته ادامه دارد. بیش از دو ماه است که پویش آیین مهرورزی توسط جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها آغاز به کار کرده است. در این پویش تاکنون ۳۵ هزار بسته ارزاق و بهداشتی با کمک پر مهر مردم و خیرین به دست خانواده‌های کم‌برخوردار رسیده و این کار تا ارائه ۵۰ هزار بسته ادامه دارد.

به گزارش نیکوکار،‌ اکبر رجبی مشهود، مدیرعامل جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها درمورد این پویش افزود:از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، سعی و تلاشمان بر این بود که درکنار مردم کم بضاعت و افرادی که این روزها کسب و کارشان تحت تاثیر ویروس کرونا بوده، باشیم.و

وی ادمه داد: بسیاری ازافراد در این روزها درآمدشان آنقدر کم شده بود که زندگی شان دچار مشکل شده، همین موضوع باعث شد که به فکر راه اندازی پویش آیین مهروزی بیفتیم، تا رونق از سفرهای مردم نرود و پدری در این شرایط شرمنده خانواده و فرزندانشان نشود.

رجبی تاکید کرد:این پویش با ۵۰۰ عدد بسته ارزاق شروع کلید خورد که همکاری مردم و خیرین در آن روزها این عدد را به ۲ هزاربسته رساند اما کم کم به این نتیجه رسیدیم که عدد نهایی را ۵۰هزار بسته ارزاق و بسته بهداشتی در نظر بگیریم تا سفره های بیشتری در ایران رونق بگیرند.

مدیرعامل جمعیت طلوع بی نشان ها ادامه داد: بسته های ارزاق به بسیاری از استان ها ارسال شد و تمام تلاش ما بر این بود که این بسته ها را به دست تمامی افرادی که شیوع کرونا جیب هایشان را خالی کرده است برسانیم.

رجبی تصریح کرد: تاکنون برای استان ها و شهرهای مختلفی بسته های ارزاق و بهداشتی ارسال شده است. از جمله شیراز، رشت، آمل، چالوس، البرز، قزوین، لرستان، خرم آباد، هرمزگان، لردگان، قم، سمنان، آذربایجان غربی، همدان، کنگان، بوشهر، نهاوند، گرمسار، پیرانشهر، ملارد، جاجرود، رودهن، بومهن ورامین، استان سیستان و بلوچستان، مریوان، سنندج، دماوند، فیروزکوه، پردیس، پیشوا رباط کریم، شهریار، قرچک، شهرری، قدس، شمیرانات، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت و اطراف تهران.

وی با بیان اینکه از ۵۰ هزار بسته ارزاقی که تعهد کرده ایم، بیش از ۳۵ هزار بسته به دست خانواده ها رسیده است، گفت: این پویش تا پایان ۵۰ هراز بسته ارزاق و بسته های بهداشتی ادامه دارد و اگر فکر کنیم که بازهم نیاز است حتما آن را ادامه خواهیم داد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/