مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع 331 هزار و 565 پرس غذای گرم بین نیازمندان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید ابوالفضل پرپنچی به طرح اطعام مهدوی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۱ آشپزخانه در استان تهران اقدام به پخت غذای گرم می کنند که روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در این آشپزخانه ها  پخت و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی ادامه داد: توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با هماهنگی های انجام شده در مناطق محروم بین نیازمندان توزیع می شود که از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۳۳۱ هزار و ۵۶۵ پرس غذا توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ارزش ریالی غذاهای توزیع شده را سه میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

پرپنچی همچنین از توزیع ۲۲۱ هزار و ۷۲۹ سبد کالا بین خانوارها نیازمند دراستان تهران خبر داد و گفت: این سبدهای کالا شامل اقلام ضروری از جمله؛ برنج، گوشت، مرغ، روغن، مکارونی، خرما، حبوبات و رب گوجه بود که بین نیازمندان توزیع شد و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی کل کمک‌های مردمی از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون را ۶۵ میلیارد و ۹۰۵ میلیون تومان اعلام و بیان کرد: این کمک ها به صورت نقد و کالا بوده است.

پرپنچی یادآور شد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های شماره گیری ۰۲۱۷۳۵۵ و درج عدد ۲ ، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و همچنین از طریق بارکد خوان اپلیکیشن سکه به پرداخت ملت ، از طریق منوی اپلیکیشن ۷۲۴ رزمایش کمک مومنانه و سایت امداد تهران به آدرس https://tehran.emdad.ir کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/