رئیس اداره اجتماعی یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: یگان ویژه در راستای منویات مقام معظم رهبری در قالب طرح نسیم همدلی، پنج هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد.

به گزارش نیکوکار،‌ کارمند رتبه ۱۶ محسن عمادی افزود: در مرحله اول طرح نسیم همدلی، پنج هزار بسته معیشتی و حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و رب در بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: همدلی از ویژگی های بارز ما ایرانیان است، یگان ویژه در راستای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای این ویژگی را در قالب طرح معنوی «نسیم همدلی» اجرایی کرده است.

عمادی، اجرای این طرح را رزمایش همدلی برای ایرانی همدل عنوان کرد و گفت: یگان های ویژه ناجا با سرلوحه قراردادن رویکرد اجتماعی در همه ماموریت های خود، توانسته محبوبیت ویژه ای را دربین مردم و جامعه پیدا کند، محرومیت زدایی و کمک به هموطنان نیازمند از دیگر برنامه های مردم محور یگان ویژه است.

وی از شرکت بی نظیر کارکنان و خانواده ها در این طرح قدردانی کرد و گفت همچون گذشته کارکنان و خانواده ها با شرکت در طرح های مردم یاری ثابت کردند هر زمان که احتیاج باشد در کنار هموطنان نیازمند خود هستند و نخواهند گذاشت طعم تلخ تهیدست را بچشند، امیدواریم در مرحله دوم این طرح باز هم شاهد مشارکت کم نظیر همکاران و خانواده ها باشیم تا گوشه ای از آلام نیازمندان را کاهش دهیم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/