کد خبر: 3675

رزمایش بهار خدمت و توزیع سه هزار و ۱۰۰ بسته کالای حمایتی و معیشتی بین نیازمندان در مصلی بابل برگزار شد.

به گزارش نیکوکار،  سردار سعید قاسمی، مسئول قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان چهارشنبه شب در رزمایش بهار خدمت در مصلای بزرگ بابل، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم مازندران در منطقه شهدای خان طومان سوریه را گرامی داشت و گفت: در ایام مبارزه با کرونا، شاهد جانفشانی شهدای سلامت بودیم، شهدایی که غریبانه و مظلومانه تشییع شدند و این مدل خدمت و شهادت ارزشمند است. مردم مازندران نیز پیشتاز در صحنه‌های جهادی هستند و این را بارها به اثبات رساندند.

وی، خدمت‌های صادقانه نیروهای هیئتی و انقلابی را لبیک به مقام معظم رهبری، برشمرد و افزود: رزمایش بهار خدمت و تهیه بیش از سه هزار ۱۰۰ بسته کالای حمایتی در مصلای بزرگ بابل، از جمله خدمات نیروهای جهادی، انقلابی و مردمی در این روزهای سخت است که شبکه‌های رسانه‌های غربی معاند، آن را یک نمایش تبلیغاتی می‌دانند؛ اما ما از امام راحل آموختیم که هر گاه دشمن از ما ناراحت شد، مطمئن شویم که کار ما در مسیری درست است.
وی در ادامه بیان داشت: در روزهای درگیری کرونا، برملا شدن ماهیت و حقیقت غرب را شاهدیم، در کشورهای به ظاهر متمدن غربی در این روزها برای دستمال کاغذی همدیگر را می درند؛ اما در اربعین هیئتی‌ها، خدمتی به تمام معنا را به زائران حسینی ۲۰ میلیون نفری، به نمایش می‌گذارند و این نشانه تمدن اسلامی است.

مسئول قرارگاه جهادی حاج احمد متوسلیان در خاتمه بیان داشت: به رغم شعارهای افراد مدعی برای برطرف کردن تحریم‌ها، دیدیم که این کار میسر نشد؛ و بسیاری از فقرا و نیازمندان چشم به راه رسیدن کمکی هستند و مردم با کمک‌های مومنانه به یاری هموطنان عزیز شتافتند و این خدمت باید ادامه پیدا کند. زیرا که ما نمی‌دانیم که این شرایط کرونا، این امتحان سخت جهانی و این تحریم‌های کشور، چقدر طول خواهد کشید اما با استقامت، و با یاری خداوند از این امتحان‌ها، سربلند بیرون خواهیم آمد.

محمدحسین طبرستانی، مسئول جمعیت مردمی خدمت، نیز گفت: تاکنون ضدعفونی معابر عمومی با استفاده ۹ هزار لیتر در روز، تولید گان های مورد نیاز مراکز درمانی، ۲۳ هزار ماسک و تحویل ۶۸ هزار دستکش به بیمارستان‌های بابل، با سازماندهی ۶۵ خیاط و تشکیل کارگاه‌های متعدد طی ۱۹ روز کاری، تولید روزانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ لیوان آبمیوه طبیعی و تحویل به کادر درمانی و فعالان مبارزه با کرونا، برپایی مراسم معنوی هیئت یا فاطمه الزهرا (س) در شهرستان بابل با توجه به محدودیت‌ها، با راه اندازی هیئت مجازی از جمله کارهای صورت گرفت است.

وی یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد از سه هزار و ۱۲۴ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان قرار است به خانواده‌های آسیب‌پذیر شهرستان بابل اهدا شود، همچنین تعدادی به ۲۲۰ خانواری که بیماری خاص دارند، تعدادی به خانواده‌های زندانیان، به ۳۰۰ خانوار آسیب‌پذیر حاشیه‌نشینان تهران تحویل داده و ۶۵۰ سبد کالا نیز به حوزه‌های بسیج شهرستان از طریق سپاه بابل توزیع خواهد شد.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/