کد خبر: 3592

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از پرداخت ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به خانواده نیازمندان تحت پوشش کمیته که یکی اعضای خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داده‌اند، خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری افزود: در این ارتباط مستندسازی های لازم با تایید دانشگاه علوم پزشکی به انجام رسیده و به مراکز کمیته امداد سراسر کشور نیز ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: به همین منظور خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد که اعضای خود را به دلیل بیماری کرونا از دست داده اند می توانند با مراجعه به یکی از مراکز این کمیته در سراسر کشور از این کمک بلاعوض بهره مند شوند.

بختیاری همچنین با اشاره به تغییر نام رزمایش ملی بخشش ایرانیان به نام کمپین ایران همدل گفت: در کنار همه ایرانیان همدل که به دنبال گره گشایی از مشکلات نیازمندان بوده و این مهم را در اولویت کار خود قرار داده اند، هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه در کنار نیازمندان به خصوص خانواده های تحت پوشش آسیب دیده از بیماری کرونا هستیم، افزود: همچنین از مدافعان بی سنگر جبهه سلامت تشکر و قدردانی می کنم و برای آنها و خانواده هایشان آرزوی سلامتی دارم.

وی ادامه داد: کمک های ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در همه زمینه ها به خصوص ارائه خدمات مردمی در مقابله با ویروس کرونا چشمگیر و غیرقابل تصور است.

بختیاری با بیان اینکه انعکاس اخبار ارائه کمک های مردمی به اصحاب رسانه را جز تکلیف شرعی خویش می دانم، گفت: بزودی پس از جمع آوری آمار و اطلاعات موجود گزارش مستندی از ارائه خدمات و کمکهای مردمی را به اصحاب رسانه اعلام خواهم کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر