نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز مجموعه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در مجموعه ایران خودرو را مصداق عینی و عملی تلاش برای تحقق شعارهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در خصوص رونق و جهش تولید دانست.

به گزارش نیکوکار،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در آیین افتتاح خط تولید محصولات جدید شرکت ایدم تبریز برای بکارگیری در تولیدات مجموعه ایران خودرو گفت: گزارشات ارائه شده توسط مدیرعامل این گروه خودروسازی حاکی از برنامه ریزی و هدف گذاری اصولی در حوزه تولید خودرو است.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال و لزوم تلاش عمومی برای تحقق آن خاطر نشان کرد: اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در گروه خودروسازی ایران خودرو در راستای توجه به تولید داخل و بهره گیری از توان داخلی برای رفع نیازهای کشور در شرایط تحریمی فعلی از مصداق های عملی برای تحقق شعار رونق و جهش تولید است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از این اقدامات تاکید کرد: امیدواریم از ظرفیت های استان و بویژه تبریز در حوزه صنعت و وجود شرکت های تخصصی و با سابقه ای مانند ایدم، چرخشگر و نظایر آنها در راستای توسعه فعالیت های منطقه ای مجموعه ایران خودرو در قالب شرکت هایی چون ایران خودرو تبریز بهره گرفته شود که این مهم نیازمند توجه مسئولان و نمایندگان استانی و حمایت بیش از پیش وزارت صمت است.

منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

ارسال نظر