کد خبر: 2980

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تعداد ۵۸۰ مدرسه در استان ایلام میزبان برگزاری جشن نیکوکاری می شوند.

به گزارش نیکوکار،  ضیاء رضایی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: جشن نیکوکاری در استان ایلام با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» همزمان با سراسر کشور از سوم اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۶ اسفند ادامه دارد.

وی افزود: در این زمینه تعداد ۸۰ هزار پاکت مخصوص جمع آوری جشن نیکوکاری نیز از طریق مدارس بین دانش آموزان و والدین آنها در حال توزیع است که پیام ویژه برای والدین این دانش آموزان همراه با این پاکت‌ها ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه زنگ نیکوکاری در روز ۱۴ اسفند در مدارس استان نواخته می‌شود، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته همه عواید حاصل از این مراسم برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می‌گیرد.

رضایی با اعلام اینکه پایگاه‌های این نهاد در روز ۱۵ اسفند در معابر و مکان‌های عمومی برگزار می‌شود، افزود: روز جمعه ۱۶ اسفند نیز پایگاه‌های جشن نیکوکاری در مکان‌های برگزاری نماز جمعه برقرار خواهد بود.

وی به همکاری صدا و سیما در برگزاری هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: این رسانه در مناسبت‌های گوناگون در زمینه‌های ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و مشارکت در دستگیری از نیازمندان حضور فعال داشته و همواره همراه این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به امکانات و روش‌های الکترونیکی در زمینه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی اشاره کرد و گفت: در هفته احسان و نیکوکاری نیز نیکوکاران این استان این امکان را خواهند داشت که با روش‌های الکترونیکی و از طریق اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه طراحی شده است در جشن نیکوکاری شرکت کنند.

رضایی در ادامه گفت: بر اساس تمهیداتی که در نظر گرفته شده است کمک‌های مردم نیکوکار استان در جشن نیکوکاری در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از عید نوروز بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/