عبدالملکی گفت: مراکزنیکوکاری کارآفرینی ابتکار جدید برنامه اشتغال امداد است.

به گزارش نیکوکار، حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: صندوق نوید برای حمایت از مشاغل نوین، نوآورانه و دانش بنیان تأسیس شده است.

عبدالملکی با بیان اینکه این صندوق با همکاری معاونت اشتغال کمیته امداد و موسسه دانش بنیان برکت کار خود را از ابتدای امسال آغاز کرده است، افزود: فراخوانی زده شد که در استان‌های مختلف مددجویان تحت حمایت امداد ایده‌های خود را اعلام کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: در کمیته سرمایه گذاری این صندوق ایده‌ها بررسی می‌شود.

او با بیان اینکه برخی از ایده‌ها سرمایه گذاری شده است، ادامه داد: برخی از ایده‌ها نیز در فرآیند پیش شتابدهی تحت مشاوره قرار گرفتند.

عبدالملکی گفت: درحال حاضر رویداد‌های کارآفرینی خلاق و استارتآپ را در استان‌های مختلف پیگیری می‌کنیم که حجم بیشتری از مشاغل دانش بنیان را بتوانیم به فعلیت برسانیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه درراستای تقویت برنامه‌های مشاغل دانش بنیان کمیته امداد خوشبختانه یک شنبه اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی دانش بنیان را در پارک علم و فن آوری استان قزوین راه اندازی کردیم.

او ادامه داد: مراکزنیکوکاری کارآفرینی ابتکار جدید برنامه اشتغال امداد است و هدف آن استفاده از ظرفیت خیرین کارآفرین برای توسعه مشاغل امداد است.

عبدالملکی بیان کرد: این مرکز در ماه‌های آینده به صورت آزمایشی کار خود را آغاز می‌کند و در صورت موفقیت به سرعت درهمه پارک‌های علم و فن آوری کشور یک مرکز نیکوکاری کارآفرینی دانش بنیان را راه اندازی خواهیم کرد.

 

منبع: باشگاه خبر نگاران جوان

انتهای پیام/