کد خبر: 2604

مدیرعامل شرکت شهروند از ارسال کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان با کمک تأمین کنندگان شرکت شهروند و هلال احمر خبر داد.

به گزارش نیکوکار، امراللهی در مراسم اعزام کمک‌های شهرداری تهران برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از تأمین کنندگانی که شرکت شهروند را در جمع‌آوری این کمک‌ها یاری کردند، گفت: شهرداری تهران با همکاری تأمین کنندگان به ویژه تأمین کنندگان مواد غذایی و شوینده‌ها کمکی در حدود ۳۰ میلیارد ریال را که به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده بود همه را توسط شرکت شهروند به کالا تبدیل کرد.

مدیرعامل شرکت شهروند افزود: این کمک‌ها شامل ۱۰ کامیون ۱۰ تن و ۱۷ کامیون خاور که شامل بیش از ۱۰۰ نوع کالا همانند انواع کنسروها، شوینده‌ها و آب معدنی که پیش‌تر توسط هلال احمر اعلام شده بود که در مناطق سیل زده نیاز است، به استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود. در این کار هلال احمر با شرکت شهروند همکاری کرده است تا این اقلام که توسط حدود ۳۰ تأمین کننده انجام شده، میان سیل زدگان توزیع شود.

وی با تأکید بر اینکه این کار به دستور شهردار تهران انجام شده و ادامه خواهد داشت، افزود: ابعاد فاجعه سیل اخیر بسیار وسیع بوده لذا امیدواریم با همکاری تأمین کنندگان شرکت شهروند و هلال احمر بتوانیم گام موثری در یاری رسانی به هم وطنان خود برداریم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/