مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد از ارسال دو تریلی حامل کمکهای مردمی یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سرهنگ مجید صادقی  با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان و بی خانمان شدن تعدادی از هموطنان این نقطه از کشور اظهار داشت: مردم خیر و نوع دوست یزد همواره در کمک رسانی به هموطنان خود در مواقع بحران پیشتاز بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیاز به لوازم ضروری از سوی دستگاه‌های مختلف در یزد اطلاع رسانی شد، افزود: مردم اقلام بسیاری را برای انتقال به سیستان و بلوچستان به پایگاه مقاومت بسیج تحویل دادند.

صادقی ادامه داد: در حال حاضر دو دستگاه تریلی از کمک‌های مردمی تکمیل شده و امروز راهی مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد یادآور شد: اقلام بارگیری شده در این دو دستگاه تریلی شامل هزار تخته پتو، ۲۰۰ عدد روفرشی، ۵۰۰ بالش و مقدار قابل توجهی آب‌معدنی، حبوبات، موادغذایی و خشکبار است.

وی عنوان کرد: برای کمک به مردم سیل‌زده و تأمین نیازهای مختلف آنها اعضای موکب انصارالمهدی (عج) استان عازم سیستان و بلوچستان شدند.

صادقی بیان کرد: مهمترین نیاز مناطق سیل زده در حال حاضر پتو، مواد عذایی کنسرو شده، آب معدنی و مصالح ساختمانی است.

وی همچنین از تهیه و ارسال ۲۵۰ دستگاه چادر امدادی خبر داد و تاکید کرد: تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/