کد خبر: 2168

همزمان با نزدیک شدن به آیین سنتی شب یلدا جشن یلدای مهربانی به همت مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی ویژه ایتام و نیازمندان در بیرجند برگزار شد.

به گزارش نیکوکار، چهارشنبه شب به همت مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی، کمیته امداد مناطق ۱ و ۲ شهرستان بیرجند و کانون فرهنگی تربیتی شهید آوینی، جشن یلدای مهربانی با حضور خانواده‌های ایتام و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیرجند و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

رئیس هیئت عامل مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به راه اندازی این مرکز از مهرماه امسال، اظهار داشت: در مدت کوتاه راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خدمات مختلفی در قالب پویش‌های متعدد به خانواده‌های نیازمند ارائه شده است.

زینب رمضانی بیان کرد: در این مدت پویش‌های مختلفی از جمله «قلم مهربانی» با هدف تأمین لوازم‌التحریر و کفش دانش‌آموزان نیازمند، «سبد مهربانی» به منظور تأمین سبد مواد غذایی و توزیع آن بین نیازمندان، «گرمای مهربانی» به منظور تهیه لباس گرم ویژه دانش‌آموزان مناطق محروم اجرا شد که سبب جذب کمک‌های زیادی از سوی مردم شده است.

وی با بیان اینکه در طول این مدت به همت خبرنگاران استان، گزارش‌هایی از محرومیت و نیاز نیازمندان تهیه شد، عنوان داشت: این گزارش‌ها بازخوردهای خوبی به دنبال داشت که سبب ورود خیران برای رفع مشکل نیازمندان شد که در این راستان نزدیک به ۳۰ میلیون کمک از سوی خیران جذب شده است.

رئیس هیئت عامل مرکز تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی، طبخ غذای گرم و برگزاری جشن در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) را از دیگر برنامه‌های این مرکز برشمرد.

رمضانی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های این مرکز، اهدای کارت امدادیار رسانه به خیرین و نیک‌اندیشان همراه است، گفت: در همین راستا سه گروه «مسئولان، خبرنگاران و صنوف مختلف» کارت امدادیاری دریافت می‌کنند که امشب در گام نخست، نمایندگانی از هر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های استان، این کارت را دریافت می‌کنند.

گفتنی است، برگزاری برنامه‌های مفرح، اعطای کارت امدادیار رسانه به خبرنگاران داوطلب همکاری با مرکز تخصصی رسانه یاران، توزیع ۵۰ بسته‌های غذایی و آجیل شب یلدا به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از دیگر برنامه‌های جانبی این جشن بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

ارسال نظر