کد خبر: 200

مدیرعامل شرکت شهرسالم شهرداری تهران خبر داد

آغاز به کار کمپین پنج‌شنبه‌های نیکوکاری

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از آغاز به کار کمپین پنج‌شنبه‌های نیکوکاری با همیاری پزشکان نیکوکار برای در اختیار قرار دادن بخشی از توان خود به شهروندان تهرانی در درمانگاه‌های شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش نیکوکار، چوبینه در آیین امضای یادداشت تفاهم هکاری میان شهرداری تهران و سازمان نظام پزشکی کشور گفت: بنا داریم پنج‌شنبه‌های نیکوکاری را به کمک پزشکان نیکوکار اجرایی کنیم. در این طرح پزشکان نیکوکار در کلینیک‌های شهرداری تهران اوقاتی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهند. این پزشکان از جمله پزشکانی هستند که شاید دسترسی به آن‌ها سخت باشد و وقت محدودی داشته باشند.

وی افزود: توصیه شورا و شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری، توجه به اقشار پایین دست جامعه بوده که در همین راستا ما نیز تلاش خواهیم کرد که این امر مهم را محقق کنیم.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با تأکید بر اینکه در حال حاضر سطح سواد سلامت جامعه پایین است، گفت: پزشکان ما زحمات زیادی کشیده‌اند، اما هنوز برای افزایش سطح سواد سلامت جامعه کار باقی است. باید این سطح سواد افزایش پیدا کند و این کار با اطلاع‌رسانی و مشارکت پزشکان محقق خواهد شد.

چوبینه در بخش دیگری از صحبت‌های خود به رکاب‌زنی امروز شهردار تهران به همراه رئیس سازمان نظام پزشکی کشور و معاون وزیر بهداشت اشاره کرد و افزود: قطعا باید زمینه تحرک در جامعه فراهم شود که این چنین اقداماتی می‌تواند در این مسیر تأثیر بسزایی داشته باشد. باید شهری پرتحرک با مشارکت شهروندان داشته باشیم که اگر این مهم محقق شود، قطعا جامعه کمتر درگیر بیماری‌های مختلف خواهد شد. در بسیاری از شهرهای توسعه یافته دنیا تا ۴۰ درصد مردم با دوچرخه تردد می‌کنند و همراهی مردم در این عرصه شکل گرفته است. امیدواریم در کلان شهر تهران نیز این مهم محقق شود.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/