رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها ۱۰۰ درصد مددجویان کمیته امداد بسته حمایت معیشتی دریافت می‌کنند.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری درباره میزان پرداخت بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد گفت: این بسته به شکل نقدی ( مانند سایر مشمولان) به حساب مددجویان کمیته امداد امام خمینی واریز شده است. روز گذشته آخرین آمار پرداخت این بسته معیشتی احصاء و در اختیار وزارت رفاه قرار گرفت تا در صورت وجود مغایرت در واریز این بسته حمایتی، اطلاعات آن اخذ شود.

وی افزود: در صورتی که اختلاف آماری وجود داشته باشد و عده‌ای از مددجویان هنوز بسته معیشتی خود را دریافت نکرده باشند، ۱۰۰ درصد به آنها پرداخت می شود چرا که سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرده است که مددجویان کمیته امداد و مددجویان بند الف تبصره ۱، ۱۰۰ درصد بسته معیشتی دریافت می‌کنند.

بختیاری ادامه داد: اگر احیانا عده‌ای هنوز دریافت نکرده‌اند، ممکن است این تاخیر به دلیل مشکلات فنی باشد که به محض برطرف شدن این بسته معیشتی به حساب آنها واریز می‌شود، با این وجود به نظر می‌رسد اکثر مددجویان کمیته امداد بسته حمایتی خود را دریافت کرده‌اند و به حساب یک میلیون و ۳۵۰ هزار خانواده این بسته حمایت معیشتی واریز شده است. به این ترتیب این اطمینان خاطر را به مددجویان کمیته امداد می‌دهم که از بسته حمایت معیشتی جا نخواهند ماند.

 

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/