وزیر بهداشت پس از بازدید از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی درتوییتر خود نوشت: همکاران بنده از نخستین لحظات حادثه در کنار مردم حضور داشتند و مطمئنا این خدمت‌رسانی تا عادی شدن اوضاع ادامه خواهد داشت.

به گزارش نیکوکار، سعید نمکی بامداد پنجشنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در توییتر خود افزود: امروز برای همدردی با مردم زلزله‌زده آذربایجان راهی این مناطق شدم و از نزدیک روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه را بررسی و دستورات لازم را صادر کردم.

نمکی پس از بازدید از روستای زلزله‌زده تیرشاپ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن تعدادی از هموطنانمان در زلزله اخیر آذربایجان شرقی اظهار داشت: از ساعات اولیه وقوع حادثه، کادر فوریت‌های پزشکی و همکارانمان در حوزه بهداشت و درمان در محل حادثه حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی به مردم و مداوای مصدومان پرداختند. در بازدیدی که از مناطق زلزله زده داشتیم، خدمات ارزشمند آنها کاملا مشهود بود.

وزیر بهداشت در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی از مناطق زلزله زده بازدید کرد. زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد ۱۷ آبان ۹۸ استان آذربایجان شرقی را لرزاند

 

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/