رئیس کمیته امداد از واگذاری ۳۲۸ واحد مسکونی به مددجویان خبر داد و گفت: این پروژه با همکاری ستاد اجرای فرمان امام، خیرین، سپاه و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اجرا شد.

به گزارش نیکوکار، سیدمرتضی بختیاری شامگاه سه شنبه در هجدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز در سفر استان کردستان چند برنامه انجام شد که یکی از این برنامه‌ها کلنگ ‌زنی یک‌هزار واحد مسکونی برای محرومین در شهرهای استان بود و خوشبختانه شاهد پیشرفت خوبی بودیم.

وی با بیان اینکه با آغاز عملیات اجرایی ساخت سه هزار واحد مسکونی، مشکل مسکن تعدادی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد برطرف می‌شود، افزود: از این سه هزار واحد مسکونی دو هزار واحد آن در روستاها و یک هزار واحد آن شهری بوده که این پروژه گامی اساسی در رفع دغدغه مسکن خانوار های تحت پوشش کمیته امداد به شمار می آید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: در حال حاضر ۶۴ هزار خانواده، هشت هزار دانش‌آموز و یک هزار و ۶۲۸ دانشجو در استان کردستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

بختیاری از افتتاح و واگذاری ۳۲۸ واحد مسکونی به مددجویان خبر داد و یادآور شد: این پروژه با همکاری کمیته امداد، ستاد اجرای فرمان امام، خیرین، سپاه پاسداران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان اجرایی شد.

وی خواستار توجه استاندار کردستان به حل مشکل زمین این سه هزار واحد مسکونی در استان شد و بیان کرد: ۵۰ درصد از اعتبار این پروژه‌ را دولت و برنامه و بودجه بر عهده داشته و ۵۰ درصد دیگر آن نیز توسط کمیته امداد و کمک‌های خیرین تامین می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/