نشست تخصصی آموزش در صنعت بیمه با حضور مدیران آموزش شرکت‌های بیمه‌ای و مشاور امور آموزشی دبیر کل سندیکای بیمه گران به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

به گزارش نیکوکار،این نشست تخصصی که در ادامه سلسله نشست‌های کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران بود، با حضور محمود اسعد سامانی مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه گران، مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران، مجتبی لشکربلوکی مدرس حوزه استراتژی و همچنین مدیران آموزش شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه ملت برگزار شد.

در این نشست که بر محور اهمیت تحول دیجیتال در صنعت بیمه بود، متخصصان و استادان برجسته در زمینه بیمه، به معرفی مفاهیم و رویکردهای جدید پرداختند و مواردی از جمله معرفی تکنولوژی های جدید و نوآوری‌های دیجیتالی در صنعت بیمه، معرفی فرآیندهای جدید دیجیتالی و رویکردهای مدیریتی برای بهبود عملکرد سازمان‌ها، بررسی تاثیر تحول دیجیتال بر تجربه مشتری و رویکردهای مدیریت مشتری و همچچنین چالش‌ها و فرصت‌های به وجود آمده به دلیل تحول، تحلیل و بررسی شدند.

در ابتدای این نشست، احد رضایان، مدیر آموزش بیمه ملت با اشاره به ضرورت تغییر رویکردها و روش‌های آموزش در صنعت بیمه و توسعه ادبیات یادگیری و یادگیری گروهی، ابراز کرد: آموزش مهم‌ترین پیشران صنعت است که می‌تواند مزیت رقابتی و نقطه تمایز ایجاد کند.

در ادامه مجید بختیاری مدیرعامل اسبق بیمه ایران با اشاره به پیشرفت روز افزون فناوری و تحولات دیجیتالی، گفت: شرکت‌های بیمه باید برای ارائه خدمات بهتر و بهبود تجربه مشتری در بیمه‌های دیجیتالی، از راهکارهای مختلف استفاده کنند و البته کلیدی‌ترین نکته در بهبود تجربه مشتری در بیمه‌های دیجیتالی، یافتن روش‌هایی است که باعث افزایش رضایت مشتریان از خدمات بیمه‌ای شرکت شوند.

بختیاری افزود: با توجه به اینکه مشتریان در بیمه‌های دیجیتالی بیشتر به خدمات آنلاین نیاز دارند، شرکت‌های بیمه باید برای بهبود تجربه مشتری، خدمات آنلاین خود را به روز کرده و بهترین خدمات بیمه‌ای را ارائه دهند.

مجتبی لشکربلوکی مدرس شناخته شده حوزه استراتژی نیز به یادگیری مهارت‌های نرم مانند حل مسئله و تصمیم‌گیری، توانایی مذاکره، مدیریت زمان، مدیریت جلسات، توانایی ارتباط شفاهی و کتبی تاکید کرد و به بررسی دو پیشنهاد مهم در زمینه تغییرات جدی در سرفصل‌های آموزشی و همچنین توسعه آموزش کلینیکی پرداخت.

اسعد سامانی، مشاور امور آموزشی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران نیز به بازخوانی گزارشات جلسات قبل پرداخت و با هماهنگی تمام مدیران اهداف جلسات آتی را مشخص کرد.

در پایان این نشست که به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی مدیران شرکت‌های بیمه‌ای توسط بیمه ملت برگزار شد، مدیران آموزش شرکت‌های بیمه، راهکارها و نقطه نظرات خود را برای توسعه آموزش در سطح صنعت بیمه مطرح کردند.

ارسال نظر