معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی از برنامه این سازمان برای انتخاب و تقدیر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، احمد اسفندیاری گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری نیز مطابق روال سال‌های پیش و به‌منظور ارج نهادن به جایگاه والای بازنشستگان، بازماندگان بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان تحت پوشش این سازمان، در نظر دارد افراد شاخص و موفق را در بین این افراد شناسایی کرده و مورد تقدیر قرار دهد.

اسفندیاری سابقه پرداخت حق بیمه، کارآفرینی و ایجاد اشتغال، موفقیت‌های علمی از قبیل تدریس در مراکز آموزشی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی و موفقیت در رقابت‌های فرهنگی، علمی، قرآنی و ورزشی در سطوح مختلف با تائید مراجع ذی‌صلاح را از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه عنوان کرد.

وی افزود: تعداد فرزندان و تربیت فرزندان شایسته از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه است و داشتن مدارک دانشگاهی، موفقیت در رقابت‌های ورزشی، علمی و هنری از سوی فرزندان نیز در انتخاب بازنشستگان نمونه تأثیرگذار است.

معاون فرهنگی اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی را از دیگر معیارهای انتخاب بازنشستگان، همسران بیمه‌شدگان متوفی و ازکارافتادگان نمونه برشمرد و گفت: علاقه‌مندان تا پایان وقت اداری روز شنبه بیستم خرداد ۱۴۰۲ فرصت دارند مدارک خود را برای شرکت در فراخوان به حوزه‌های روابط عمومی و امور فرهنگی شعب تأمین‌اجتماعی، مدیریت‌های درمان، ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی و یا کانون‌های بازنشستگی استان‌ها ارائه دهند.

وی افزود: ادارات‌کل تأمین‌اجتماعی استان‌های سراسر کشور مدارک واصله را بررسی و پس از امتیازدهی مطابق با شاخص‌ها و امتیازات تعیین شده، نسبت به انتخاب واجدین شرایط اقدام و اسامی منتخبین را به اداره‌کل امور فرهنگی و اجتماعی ارسال خواهند کرد. از بین نفرات اول برگزیده هر استان، ۱۵ نفر براساس بالاترین امتیاز مکتسبه انتخاب و در مراسم جشن کشوری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت. مراسم جشن کشوری روز خانواده و تکریم بازنشستگان نیز تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، اسفندیاری همچنین گفت: تقدیر از برگزیدگان استانی توسط مدیران استانی همزمان با ایام مبارک دهه امامت و ولایت انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر