مدیرعامل بیمه ملت گفت: با توجه به ظرفیت مدیریت روابط عمومی، ایده‌پردازی و خلق ایده‌های نو، با ارائه کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی جدید، باید در سال 1402 پی گرفته شود و با کار تیمی، ایده‌های این واحد به نتیجه مطلوب برسد.

به گزارش نیکوکار، علیرضا یزدان‌دوست مدیر عامل و داوود قاسم‌پور دیزجی رییس هیات مدیره این شرکت، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومي، با حضور در مدیریت روابط عمومي شرکت، با کارکنان این واحد ديدار و گفت‌وگو کردند.

علیرضا یزدان‌دوست، مدیرعامل بیمه ملت در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومي، گفت: این روز، بهانه‌ای برای قدردانی از تلاش‌های همکاران روابط عمومی است و بسیار خرسندم که در چنین روزی در جمع شما هستم.

وی با تشکر از اقدامات کم‌نظیر واحد روابط عمومی شرکت طی چند ماه اخیر، گفت: روابط عمومی، نقش مهمی در معرفی برند بیمه ملت به مردم دارد و این واحد، نقش خود را به خوبی ایفا کرده و موفق بوده است اما با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، انتظارات بیشتری از مجموعه روابط عمومی وجود دارد.

مدیرعامل بیمه ملت، در ادامه به یکی از ماموریت‌های مدیریت روابط عمومی در سال جدید اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت روابط عمومی، ایده‌پردازی و خلق ایده‌های نو، با ارائه کارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی جدید، باید در سال جدید پی گرفته شود و با کار تیمی، ایده‌های این واحد به نتیجه مطلوب برسد.

یزدان‌دوست خاطر نشان کرد: روابط عمومی بیمه ملت، این ظرفیت را دارد که با همکاری حوزه‌های فنی و بازاریابی با نیازسنجی درست، ایده‌های جدیدی خلق کند و به بخش توسعه بازار کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ویترین هر سازمانی است، افزود: کار مهم شما مدیریت این ویترین است و معتقدم باید با مدیریت این ویترین و ارائه مطلوب محصولات و خدمات و ایجاد تنوع در آن، نقاط مناسبی را برای جذب بازار، هدف گرفت.

داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیات مدیره بیمه ملت نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های همکاران مدیریت روابط عمومی گفت: حوزه روابط عمومی، با حوزه رسانه پیوند خورده است و در این بخش نیز مانند کار رسانه‌ای، باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرد و خوشبختانه، همکاران ما در بخش روابط عمومی، به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند.

وی افزود: روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان و بازوی کمکی مدیریت سازمان برای تحقق اهداف است و ما باید در بیمه ملت، با انسجام تیمی و همراهی، مدیران را برای رسیدن به اهداف سازمان یاری کنیم.

در این مراسم، ادریس سالاری مدیر روابط عمومی بیمه ملت نیز در سخنان کوتاهی، ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد شرکت در واحد روابط عمومی گفت: حضور مدیرعامل و رئیس محترم هیات مدیره برای من و تک‌تک همکاران، بسیار ارزشمند بوده و این حضور نشان از نگاه ویژه مدیران ارشد به حوزه روابط عمومی دارد که در صنعت بیمه مغتنم است.

وی خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد در نقشه راه آتی، سیاست‌ها و ماموریت‌های هیات مدیره و مدیرعامل محترم را با جدیت در دستور کار قرار دهیم و نقش موثرتری در رسیدن سازمان به اهداف خود ایفا کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها

ارسال نظر