مدیر‎عامل بیمه ملت گفت: موفقیت‌های شرکت بیمه ملت در سال ۱۴۰۲ فراتر از انتظار خواهد بود. هدف ما در سال ۱۴۰۲ در حوزه بیمه‌های عمر و زندگی ارائه محصول جدید به بازار است.

به گزارش نیکوکار، مراسم معارفه میثم طاهری به عنوان سرپرست حوزه مدیرعامل و سعید عباسی سرپرست بیمه‌های عمر و زندگی و همچنین تکریم کمال زارعی مدیر پیشین دفتر مدیرعامل با حضور علیرضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره، محمد تقی چراغی نائب رئیس هیئت مدیره، مهدی کشاورز بهادری عضو و دبیر هیئت مدیره و ابراهیم نوروزی عضو هیئت مدیره و همچنین جمعی از معاونان و مدیران این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به ظرفیت‌های شرکت در جذب پرتفوی گفت: انتظار هیئت مدیره و اینجانب از همکاران تلاش بیشتر برای دستیابی به اهداف طراحی شده برای سال ۱۴۰۲ است و ما مطمئن هستیم که این موضوع و تحقق بودجه امری شدنی است.

وی با تاکید بر موضوع همیاری و همکاری مدیران در بخش‌های مختلف افزود: این همدلی باعث می‎شود تا همواره شاهد روند مثبتی علی‌الخصوص در بخش جذب پرتفوی باشیم. براساس میزان سرمایه و سقف نگهداری در کل مجموعه، می‎توان گفت چشم‎انداز خوبی را برای مدیریت‌های مختلف متصوریم.

یزدان‌دوست در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به معارفه سعید عباسی به عنوان سرپرست بیمه‌های زندگی، خطاب به وی گفت: زیرساخت‌های خوبی در بخش بیمه‌های زندگی در شرکت وجود دارد و تلاش شما باید تقویت نقاط قوت، رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها با تکیه بر موضوع آموزش باشد. در این حوزه شبکه‌سازی خوبی باید صورت گیرد تا سال ۱۴۰۲ بیمه عمر به یک بخش مثال زدنی تبدیل شود.

مدیرعامل بیمه ملت با بیان اینکه موفقیت‌های شرکت به یاری خداوند متعال در سال ۱۴۰۲ از تصورات ما نیز فراتر خواهد رفت، تصریح کرد: انتظار می‎رود تا مدیران و پرسنل محترم شرکت در راستای منافع و مصالح مجموعه و با تکیه بر اصول حرفه‎ای و استفاده از ظرفیت‎ها و امکانات موجود ضمن رعایت ضوابط، مقررات‎، دستورالعمل‎ها و آیین‎نامه‎های بیمه مرکزی با حسن تدبیر نسبت به برنامه‎ریزی و انجام اقدامات موثر و اساسی برای توسعه پرتفوی، ارائه نرخ‎های کارشناسی و به موقع، مدیریت ریسک، نظارت مستمر بر وصول به ‎موقع حق‎ بیمه، تعامل مثبت با شبکه فروش و توسعه، سازماندهی و توانمند‎سازی نمایندگان و همچنین شبکه ارزیابان ریسک و خسارت فعالیت‎های شایسته‎ای را انجام دهد.

در انتهای این مراسم احکام انتصاب‌ میثم طاهری به عنوان سرپرست حوزه مدیرعامل و سعید عباسی به عنوان سرپرست بیمه‌های زندگی اهدا شد و همچنین از تلاش‌های کمال زارعی مدیر پیشین دفتر مدیرعامل قدردانی شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها

ارسال نظر