معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: در ابتدای دولت سیزدهم ۱۲ هزار نفر ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر را داشتیم که تا پایان امسال ظرفیت نگهداری این افراد ۲۷ هزار نفر می‌رسد که شاهد رشد ۱۵ هزار نفری در این حوزه هستیم.

به گزارش نیکوکار، سید عباس جوهری در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان تهران پیرامون وضعیت معتادان متجاهر اظهار داشت: اقدامات خوبی برای جمع‌آوری معتادین پیگیری شده که در نوع خود کاری جهادی و انقلابی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به درصد بالای آسیب های اجتماعی در استان تهران در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد: باید متناسب با این آسیب‌ها بودجه برای پیگیری اقدامات تخصیص داده شود.

این مسئول افزود: در تهران نیازمند ساختار جدید هستیم تا مسائل اجتماعی و فرهنگی را در مناطق ۲۲ گانه تهران دنبال کنیم.
جوهری همچنین به برگزاری انتخابات پیش‌رو اشاره و بر هماهنگی جهت برگزاری مطلوب انتخابات تاکید کرد.
۷۰ درصد خدمات کشور در استان تهران ارائه می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۷۰ درصد خدمات کشور در استان تهران است، گفت: در حوزه خدمات نیازمند تخفیف‌هایی در حوزه مالیاتی و بیمه هستیم.
محمد علی‌مهری به اولویت اصلی رفع موانع تولید در جلسات کارگروه تسهیل اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان، هر هفته این جلسات برگزار می شود.
این مسئول همچنین در مورد تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ اظهار داشت: تسهیلات تبصره ۱۶ سال جاری ابلاغ شده و تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان پرداختی داشتیم.
وی با اشاره به مشکلات نقدینگی تولیدکنندگان افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ هنوز ابلاغ نشده، منتها پرونده های آنها مشخص است و منتظر ابلاغ تسهیلات هستیم.
علی‌مهری با اشاره محدودیت‌های اعمال شده در حوزه برق برای صنایع یادآور شد: برای ایجاد نیروگاه زباله‌سوز آمادگی داریم که باید اقدامات لازم انجام شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/