ایسنا/مازندران وزیر آموزش و پرورش از اجرای طرح مولدسازی فقط برای نوسازی، تکمیل و تجهیز مدارس با اولویت مناطق کم‌برخوردار خبر داد.

به گزارش نیکوکار،یوسف نوری در حاشیه سفر به تنکابن در رابطه با آغاز اجرای طرح مولدسازی از آموزش و پرورش طبق گفته وزیر اقتصاد، اظهار کرد: مولدسازی بحث فروش نیست و در واقع تعدادی از املاک مازاد غیرقابل استفاده آموزش و پرورش برای تکمیل پروژه های مناطق محروم بکار گرفته خواهند شد.

نوری با بیان اینکه تعدادی از این املاک شناسایی و به مرجع مور نظر اعلام شدند، گفت: در صورت صدور مجوز، مقرر شده تا مدارس مناطق محروم و تخریبی و مدارس کانکسی ذیل این طرح ساماندهی و بازسازی شوند و این طرح فقط برای نوسازی و تکمیل و تجهیز مدارس با اولویت مناطق کم‌برخوردار انجام می‌شود.

نوری در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اعلام تغییرات در محتوای کتب درسی مدارس، خاطرنشان کرد: در این ارتباط طرح‌ها آماده و بخشی از تغییرات جزئی کتب درسی شروع شده و بخشی را نیز در سال آینده بازهم به شکل جزئی شاهد خواهیم بود، اما تغییرات کلی از سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ در کتب آموزشی تمامی مقاطع درسی اعمال شده و این کتب مورد بازنگری و تغییر قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/