با امضای تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و گروه بهمن موتور، ۳۰۰۰ دستگاه خودرو وانت و مینی‌بوس ون به منظور اشتغال‌زایی و درآمد پایدار، با شرایط ویژه به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود.

به گزارش نیکوکار،سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و محمد ضرابیان، مدیرعامل گروه بهمن تفاهم‌نامه‌ای را به امضا رساندند که بر اساس آن سه هزار دستگاه خودرو با شرایط ویژه به مددجویان کمیته امداد واگذار شود.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تقدیر از گروه خودروسازی بهمن به دلیل عمل به مسئولیت اجتماعی گفت: پیش از این نیز گروه بهمن در حوزه کمک به مددجویان کمیته امداد اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

بختیاری با تاکید بر اهمیت توانمندسازی مددجویان، بیان کرد: فراهم آوردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی خانواده‌های نیازمند از طریق استعدادسنجی، مهارت‌آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای وام، از سوی کمیته امداد دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است اقداماتی را انجام دهیم که یک فرد علاوه بر مهارت آموزی و حرفه آموزی به «درآمد پایدار» دست پیدا کند.

محمد ضرابیان، مدیرعامل گروه بهمن نیز ضمن تاکید بر نگاه ویژه مجموعه بهمن به مقوله امدادگری، تاکید کرد: باید ضمن تمرکز بر توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد، به گونه‌ای به مقوله امدادگری ورود کنیم که کرامت افراد نیز کاملا حفظ شود.

وی اظهار کرد: در تلاش هستیم در سال آینده نیز همکاری خود را با کمیته امداد ادامه دهیم و در همین رابطه بنا داریم یک نمونه از محصولات باربری خود را در تعداد بالا به افراد معرفی شده از سوی کمیته امداد واگذار کنیم.

براساس این گزارش، دو طرف توافق کردند که انواع خودرو از قبیل «وانت کارا تک کابین»، «وانت کارا دو کابین» و «ون اینرودز» به مددجویان تحویل شود.

قرار است طی یکسال خودروهای مذکور به پنج دهک کم برخوردار معرفی شده از سوی کمیته امداد واگذار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، طبق مفاد این تفاهم‌نامه قیمت مورد توافق طرفین در خصوص هر دستگاه از خودروهای مذکور با احتساب ۱,۵ درصد تخفیف از قیمت پایه خودرو لحاظ ‌می‌شود. همچنین قیمت محصولات بر اساس قیمت اعلامی به سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به کمیته امداد اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/