کد خبر: 12754

در پی وقوع سیل در برخی مناطق استان تهران، مسئول اورژانس اجتماعی استان از اعزام تیم‌های اورژانس اجتماعی به شهرستان فیروزکوه برای ارائه خدمات روانی و اجتماعی به سیل‌زدگان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، مهدیه اخگری با اشاره به خدمات اورژانس اجتماعی در مناطق سیل زده استان تهران، بیان کرد: باتوجه به وضعیت استان تهران و از آنجایی که فعلا دسترسی به برخی از مناطق استان مقدور نیست، در حال حاضر تیم‌های اورژانس اجتماعی به شهرستان فیروزکوه اعزام شده‌اند اما باتوجه به مشکل در دسترسی به برخی مناطق، تیم‌ها در تلاش هستند با منطقه ارتباط بگیرند و مداخلات روانی و اجتماعی خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم‌های اورژانس اجتماعی در مناطق استان حضور دارند، گفت: باتوجه به اینکه فرمانداری شهرستان شناسایی خانواده‌های عزادار را به سازمان بهزیستی سپرده است، در این راستا شناسایی این خانواده‌ها، اطلاع‌رسانی به آنها، ایجاد آمادگی روحی و حمایت‌های روانی و اجتماعی و ارائه بسته‌های حمایتی از طریق تیم‌های اورژانس اجتماعی انجام می‌شود.

مسئول اورژانس اجتماعی استان تهران درخصوص تعداد تیم‌های اعزامی و میزان مداخلات روانی و اجتماعی انجام شده نیز اظهار کرد: در حال حاضر تیم‌های اورژانس اجتماعی به مناطق اعزام و در حالت آماده‌باش هستند. در صورت نیاز و باز شدن مسیرها، تیم‌های بیشتری به مناطق اعزام خواهند شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر