کد خبر: 1238

وب سایت موکب اشتغال محرومان با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی رونمایی شد.

 به گزارش نیکوکار، صبح امروز با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد و معاونین این نهاد، مراسم رونمایی از وب سایت موکب اشتغال محرومان انجام شد.

حجت الله عبدالملکی در این مراسم گفت: الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در اقتصاد مقاومتی خلاصه می شود که رفاه عمومی جامعه نیز در گرو تقویت تولید است که با عث افزایش تولید، کاهش تورم و غیره خواهده شد.

وی افزود: در سطح بین المللی نیز عنصر اساسی قدرت و بازدارندگی، تولید ملی است و در این جریان اشتغال محرومان، اهمیت ویژه ای پیدا می کند.

معاون اشتغال کمیته امداد تصریح کرد: اشتغال کار سختی است و ایجاد اشتغال برای محرومان سختی آن به توان دو و اشتغال محرومان در مناطق محروم، سختی به توان سه است.

عبدالملکی گفت: ایران تنها کشوری است که به حوزه ایجاد اشتغال برای محرومان ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه یک سوم اشتغال کشور را در سال گذشته برای محرومان ایجاد کردیم، اظهار داشت: یک سوم بیکارانی که مخاطبین کمیته امداد هستند و در مجموع ۳۰ درصد بیکاران را در امداد داریم. این در حالی است که در کمتر از نیم درصد از منابع کل کشور که برای تولید و اشتغال در نظر گرفته می شوند، در اختیار کمیته امداد است و بنابراین لازم است که  انگیزه های مردمی را تقویت و مردم را به این حوزه وارد کنیم.

معاون اشتغال کمیته امداد خاطرنشان کرد: موکب اشتغال محرومین، فضایی است برای تجمیع خادمین مردمی که می خواهند در اشتغال محرومان کمک کنند.

به گفته این مقام مسئول، با راه اندازی وب سایت موکب اربعین سعی کردیم ادبیات خدمات رسانی جدیدی را ایجاد کنیم تا با مشارکت مردم در جهت رفع نیاز اشتغال محرومان، گام های اساسی برداشته شود.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/