مدیرکل بهزیستی استان تهران درباره رویکرد سازمان بهزیستی برای همکاری با سازمان‌های مردم نهاد و همچنین تعطیلی خانه خورشید توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش نیکوکار، سمانه زمانی درباره رویکرد سازمان بهزیستی برای همکاری با سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: اگر هر سازمانی را یک سازمان سه ضلعی فرض کنیم؛ یک ضلع آن سازمان بهزیستی، ضلع دوم گروه‌هایی که با آنها کار می‌کنند و ضلع دیگر گروه‌های هدف باشند، از زمان شکل گیری، سازمان بهزیستی، سازمانی چهار ضلعی بوده است که ضلع چهارم آن مردم بودند لذا اگر بهزیستی بخواهد به طور عمومی این ضلع چهارم را حذف کند، حتما آسیب جدی خواهد دید.

وی افزود: نگاه بهزیستی کمک و همراهی و همدلی با مردم است و تصور بنده این است که ما بدون کمک مردم از اساس نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در خصوص تعطیلی سازمان مردم نهاد «خانه خورشید» و در پاسخ به این سوال که آیا سازمان بهزیستی می‌تواند پذیرای این موسسه باشد تا با سازمان همکاری کند؟، گفت: مجوز خانه خورشید از شهرداری بود. ما پذیرای هر مجموعه مردمی که بتواند باری از دوش مردم بردارد و در بحث آسیب‌های اجتماعی به ما کمک کند، هستیم.

موسسه خانه خورشید از سال ۱۳۸۵ در منطقه ۱۲ شهرداری تهران واقع در خیابان شوش فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات و کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد برای زنان مصرف‌کننده آغاز کرد، اما این موسسه طی سال گذشته تعطیل شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر