کد خبر: 1204

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد

ثبت نام ۲۴۰۰ مددجویی تهرانی برای شرکت در مراسم اربعین

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از ثبت نام ۲۴۰۰ مددجوی تحت حمایت برای شرکت در پیاده روی اربعین خبر داد.

 به گزارش نبکوکار، حسین زمانیان با بیان اینکه با همراهی و مساعدت خیران، مددجویان در پیاده روی اربعین شرکت می کنند، گفت: استقبال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران برای حضور در پیاده روی اربعین چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: ۲۴۰۰ مددجوی تحت حمایت برای حضور در پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران همچنین از اعزام مددجویان تحت حمایت در شش ماه نخست سال جاری به عتبات عالیات خبر داد و افزود: در شش ماه گذشته ۱۷۶ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات مشرف شده اند.

زمانیان خاطر نشان کرد: این مددجویان با کمک خیران و در قالب شوق زیارت به این سفر معنوی مشرف شدند.

وی به طرح شوق زیارت اشاره کرد و گفت: شوق زیارت یکی از طرح های کمیته امداد است که خیران و افرادی که تمایل دارند می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۸۸۸۸ بانک ملی ایران با کد شباIR۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۲۳۸۰۲۳۸۰۰۳ ، مراجعه به آدرس www.shogheziarat.ir و یا محل های مشخص شده در وب سایت پرداخت کنند.

زمانیان تصریح کرد: کمک های غیر نقدی شامل محل اسکان، پذیرایی و حمل و نقل زائران است که خیران می توانند با پر کردن فرم های مربوطه نحوه همکاری خود را مشخص که در اولین فرصت با متقاضیان تماس گرفته می شود.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

ارسال نظر