مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند برگزار می شود.

به گزارش نیکوکار، سیدابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه جشن نیکوکاری همه ساله در آستانه سال نو با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود، افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» از روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با هفته نیکوکاری در میادین و مراکز اصلی شهرهای استان آغاز می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: روز جمعه ۱۳ اسفندماه نیز جشن نیکوکاری در میعادگاه های نماز جمعه در سراسر استان ادامه دارد.

وی بیان کرد: کمیته امداد پس از دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار و نوعدوست، آنها را در کمترین زمان ممکن در اختیار نیازمندان قرار خواهد داد تا این عزیزان نیز سال جدید را با دغدغه کمتری آغاز نمایند.

پرپنچی با اعلام روش های مشارکت مردم در جشن ملی نیکوکاری، بیان کرد: مردم نیکوکار استان تهران می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و شماره گیری سامانه تلفن گویا ۷۳۵۵-۰۲۱ با درج کد ۱۶ کمک های نقدی خود را برای خانواده‌های نیازمند واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: همچنین مردم نوعدوست با شماره گیری کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه نیز می‌توانند یاریگر نیازمندان در آستانه عید نوروز باشند.

وی از پیش بینی QR کد برای جذب کمک های مردمی خبر داد و افزود: جشن نیکوکاری تا ۲۵ اسفندماه ادامه دارد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پرپنچی ابراز امیدواری کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف، بازاریان و بانک ها در آستانه سال نو شاهد شور همدلی در کمک به خانواده‌های نیازمند باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/